Van start!

Eindelijk is het zo ver! Het nieuwe chirowerkjaar is van start gegaan! En we waren heel blij om enkele nieuwe gezichtjes te mogen verwelkomen!

Vandaag maken de leden ook kennis met hun nieuwe leiders! Wie van de ouders nieuwsgierig is, kan hier kijken wie bij welke afdeling staat!

Dit jaar zijn er geen aspi's, maar hebben we wel terug sloebers en speelclubbers. De toppers van vorig jaar, schuiven door naar de kerels!
Info van de verschillende afdelingen, kan je hier nalezen.

Vergeet ook niet om het inschrijvingsblad volgende week terug mee te brengen naar de chiro. Het inschrijvingsgeld dient overgeschreven te worden. 
Hier vind je meer info over het inschrijven. Je kan er ook het inschrijvingsblad downloaden.

Mocht je vragen of problemen hebben, aarzel niet om de leiding te contacteren!

IMG 3547

Tegemoetkoming mutualiteit voor het bivak

De meeste mutualiteiten zorgen voor een tegemoetkoming voor het bivak. 

Voor wie mee was op kamp: je kan de formulieren opvragen bij je mutualiteit of downloaden via hun website. Je mag ze bezorgen aan de groepsleider (Michiel Verhegge, Stationsstraat 70 in Ardooie) of meebrengen naar de 1ste chiro van het nieuwe werkjaar (10 september).

Zodra het ingevuld is, krijgen jullie het formulier terug.

Chiro Tijl zoekt...

tijlzoektMet enkele oud-leiders willen we een bijeenkomst organiseren met alle huidige én oud-leiders. De ideale manier om chiroherinneringen op te halen...

Daarom zijn we op zoek naar contactgegevens van alle oud-leiders van Chiro Tijl Ardooie. Via Chiro Nationaal konden we alle namen opvragen, helaas met hun toenmalige adres. Wil je uitgenodigd worden op deze bijeenkomst en op de hoogte blijven van het reilen en zeilen van de huidige werking, geef dan zeker je gegevens door!

Je kan je gegevens (en die van andere oud-leiders als je die weet) doorgeven aan Bart Delaere (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

 

Bivak 2017 is een feit!

Morgen is het zo ver! Dan vertrekken we richting Balen voor onze jaarlijks bivak! Je kan onze avonturen volgen op de kampblog. Je kan ook van het thuisfront berichtjes sturen richting Balen... 

 kampblog

Klik op de afbeelding om naar de kampblog te gaan.

Inschrijven voor het bivak!

Het bivak komt met rasse schreden dichtbij. Tijd dus om in te schrijven... Inschrijven kan tot en met 27 mei a.s.

KOSTPRIJS?

Doordat de jongste groep, de sloebertjes, slechts toekomen met de bezoekdag op maandag 24 juli is de kostprijs verschillend.

  • Voor degene die het ganse kamp meegaan bedraagt de kostprijs €130,
  • voor de sloebers uit de jaren 2009 en 2010 is het €80.

WAT IS ER INBEGREPEN?

  • Trip met de trein en lijnbus in de heenreis
  • Bus in de terugreis
  • Huur van de bivakaccommodatie
  • De maaltijden (’s morgens, ’s middags, vieruurtje en ’s avonds)
  • Verzekering (Burgerlijke aansprakelijkheid en ongevallen)

WAT IS ER NIET INBEGREPEN?

  • Verzekering tegen verloren of beschadigde voorwerpen
  • Zakgeld
  • Voor de oudere bendes een frisdrank wanneer de jongsten in bed zitten -
  • Mogelijks een toelage tijdens de activiteit op trektocht.

WAAR STORTEN?

Storten kan op het rekeningnr. BE12 7380 0807 7492 met vermelding van ‘ bivak 2017 + naam + afdeling’.
Om de praktische zaken van het kamp optimaal te kunnen regelen, vragen we u om uw kind in te schrijven voor zaterdag 27 mei.